Summering av vecka 17

Dags att summera veckan som har gått ännu en gång. För visst går det otroligt fort att veckorna bara springer iväg och denna vecka har det hänt massa kul. IFK har fått kanon bra start av superettan och mitt liv leker faktiskt just nu.. Vi börjar väl med måndagen där jag bjöd på outfit innan jag drog till skolan. Samma dag presenterade jag också nya intervjuer på LiNoPressen som ni kunde läsa. Tisdagen kom och jag kunde glatt konstatera att mitt liv leker verkligen med mig. Under tisdagen skrev jag också en ny text som många gillade. Den tillägnas min underbara flickvän. Jag svarade även på varför jag gör intervjuer under tisdagen. Öppnade hårt på veckan helt enkelt.

När onsdagen kom fick ni se hur vårt kök ser ut. Vi börjar komma fram till slutet av resan runt om i mitt hem, undra vad som väntar nästa vecka...? Och som vanligt när vi kom fram till torsdagen blev det en ny intervju, denna vecka med Linda som bor i Barcelona. Mycket spännande intervju som uppskattades oerhört mycket!

När så fredagen kom var det med valborg i kalenderna. Självklart uttryckte jag mina åsikter kring denna högtid här på bloggen. Och efter detta kom en tradition och återkommande inslag... Panelen pratar jag om. Sista gången vi fick se Perfektion, Lisa och Kalle i panelen. Imorgon presenterar jag de nya. Under lördagen fick vi läsa hur mina släktingar, min faster Gunhild firade valborg när hon var liten. Vi fick också se IFK Norrköping slå Hammarby. Något jag tippade innan. Idag (läs:söndag) bjöd på en comeback när slipsens-live sändes här och varade i 30 minuter men nu får vi se när det blir nästa gång.

En sak är säker, imorrn är en ny vecka! Har ni haft det bra denna vecka?

Måndag



Tisdag




Onsdag


Torsdag



Fredag



Lördag




Söndag




Postat av: victoria

Tack så mycket! är så kul när man fotar en heldag! :D

bara bra, men börjar bli lite sjuk själv då!

DATUM: 2010-05-02 | TID: 22:27:46
HEMSIDA: http://cpsnutt.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Tack så mycket Marcus!



Har du haft en bra helg?

KRAM

DATUM: 2010-05-03 | TID: 00:17:30
HEMSIDA: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

hur har helgen varit? (:

DATUM: 2010-05-03 | TID: 00:49:20
HEMSIDA: http://frokenbitterfitta.devote.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0