Fullt upp i schemat

Idag är en sådan dag som jag bara känner kommer bli riktigt bra, vet inte riktigt varför det känns så. Egentligen borde jag egentligen vara hemma och bara ta det lugnt denna dag då det är tomt på schemat kring skolan. Visserligen en föreläsning men istället väljer jag att ge mig ut på förmiddagen för att åka skidor. Vill komma åt den där känslan av frihet som bara går att få där i spåret i skogen. Igår skrev jag att Morgonpasset är den perfekta starten på en dag.

 

Får jag ändra mig?

 

Ja, det är klart jag får. Att få ge sig iväg på förmiddagen och röra på sig i friska luften är nog den ultimata starten på en dag. Andas in frisk luft i lungorna är helt underbart, och bara lyssna på naturens ljud. Vilken känsla.

Min tanke för dagen är också att hinna med mycket annat, så som lite med tidningen och träffa en vän för att diskutera helgen. Avslutning på denna dag kommer också bli riktigt intressant när jag ska iväg på möte med IFK Norrköping. Vad det kommer handla om får ni reda på senare, kanske är jag ett nytt nyförvärv till klubben. Den som lever får se…





Postat av: therese - fotoblogg

sv: Jaa jag får se till att inte missa det denna gång :)



Men klart vi kan fixa en photosession, det är ju superkul. :) Vi får planera in det på något bra sätt :)

DATUM: 2011-01-27 | TID: 09:34:41
HEMSIDA: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/
Postat av: Annika

Åka skidor är ju så härligt. Älskar att åka längdskidor. Men i den här landsänden får man lite konstigt blickar om man ger sog ut trots snön;) Hoppas du får en toppenbra dag!

DATUM: 2011-01-27 | TID: 11:40:49
HEMSIDA: http://nanikkan.blogg.se/
Postat av: A Meths

Självklart, det är bara att titta förbi:)

DATUM: 2011-01-28 | TID: 10:25:25
HEMSIDA: http://meths.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0