Utrymme

Äntligen har jag utrymme att andas! Veckan har varit den värsta veckan på väldigt länge så långt. Skolan är inne i slutfasen, jag har börjat jobba och vissa saker har hänt som påverkat mig väldigt mycket. Som ni säkert har märkt har jag inte hunnit med att svara på era kommentarer men jag lovar att jag kommer att göra det i helgen. Igår när jag var ute med mina vänner så prata vi lite om min blogg och då kom de hårda orden "Känns som att den har tappat lite faktiskt". Egentligen vet jag att det inte är något att bry sig om för det är faktiskt bara ett intresse ändå bryr jag mig lite om det. Men inte mycket, inte så att jag har svårt att sova på nätterna bara för att bloggen har tappat. Långt ifrån!

Det finns viktigare saker här i livet har jag faktiskt insett under denna vecka. Allt detta är så svårt att beskriva eftersom jag inte vill hänga ut hela mitt privatliv. Men ni som är vän med mig vet vad jag talar om när jag skriver ner detta.

Min rädsla för att såra någon har varit enorm denna vecka och därför har jag inte heller vågat skriva något som kan vara känsligt. Skulle jag göra det hade jag haft svårt att sova om nätterna för jag vill faktiskt inte träffa så hårt att någon blir ledsen utan jag vill med mina texter få folk att tänka lite. Ibland lyckas jag med detta, låter självgod nu, men ibland misslyckas jag. En sak har jag också insett, jag trodde jag var bra på att formulera mig i skrift men det finns en person som är grym på detta.




Postat av: Eleonore

Hej! Hoppas det lugnat ner sig lite för dig nu!

Allt bra? :)

kram!

DATUM: 2010-05-29 | TID: 21:38:34
HEMSIDA: http://fikamed.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0