Mina tips på bra musik

Idag när det är söndag tycker jag att ni ska njuta av det vackra vädret som har kommit. Kanske är det här för att stanna denna gång vem vet... Jag tror inte ens SMHI vet hur det kommer bli med vädret de kommande dagarna, allting är så osäkert. Jag skulle även vilja tipsa er lite om bra musik som ni kan lyssna på när ni sitter i solen och njuter. Som ni redan vet är jag väldigt frälst i Svenskmusik och så även denna gång. För alla er som har spotify behöver ni bara trycka på bilderna nedan så kommer deras album upp... Ni får gärna säga vad ni tycker om musiken också.


Joel Alme

Mitt Piano




Postat av: Viktoria

sv: usch, det kommer nog bli en pluggdag för min del! Men det gör inte så mycket har haft en så jävla kul helg för övrigt! Själv? :)

DATUM: 2010-05-30 | TID: 11:18:52
HEMSIDA: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Totally

Joel Alme är grym. Däremot Mitt Piano gillar jag inte så mycket.

DATUM: 2010-05-30 | TID: 16:19:04
HEMSIDA: http://totally.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0