Insikt

Mörkret fyller sakta rummet och det drar in en kall vind. Dagen gick så fort, nu sitter man där och ser tillbaka på allting. För bara några få minuter sedan var jag fylld av glädje men nu. Nu är det bara helt tomt. Sakta kommer mina tankar, känslor och glädje tillbaka. Just där och då fylls jag av en fantastisk känsla av att vara helt oövervinnlig. Denna känsla sprider sig i kroppen som vinden gör i rummet.

 

Även om solen är på väg ner känns det som en början på någonting nytt. En ny start på ett liv som kommer bli fantastiskt och underbart. Folk brukade skratta åt mig när jag gick där ensam. Nu kommer alla fram igen efter allting som har gått.

 

Vinden sveper genom rummet. Det känns i hela kroppen att någonting har inträffat denna kväll. En händelse som kanske kommer förändra hela mitt liv. Jag kom att omvärdera allting. Saker som betydde så mycket tidigare är inte lika viktiga längre. Intrycken från dagen har gjort mig till en ny människa. Känslorna är nya för mig, vilket gör att det känns otroligt märkligt.

 

Sakta går solen ner vid horisonten. En dag tar slut och en ny dag börjar, precis som jag. En del av mig lämnar mig och en ny kommer till mig.





Postat av: Andréa

Sv: Här är det bra :) Själv då?

DATUM: 2010-07-11 | TID: 15:51:59
HEMSIDA: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: ebba green - tävling pågår!

hej alla! startar en veckans blogg tävling! anmäl dig! slumpar 3 vinnare på tisdag!

DATUM: 2010-07-11 | TID: 17:38:55
HEMSIDA: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jasså?

jo med mig äre bra, så skönt att vara i sverige igen

DATUM: 2010-07-11 | TID: 21:02:23
HEMSIDA: http://fashionstars.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0