Planering för 2010

Denna månaden kommer jag göra lite förändringar här på min blogg. Det kommer se likadant mycket av det ni får ta del av men vissa förändringar kommer ske faktiskt. För det första kommer det komma upp en ny design under januari. Det blir spännande att få lite förändring av hur det ser ut här. Sedan kommer intervjuerna fortsätta som de brukar en gång i veckan. Men detta kommer falla in lite olika dagar. Däremot kommer det finnas ett fast inslag några dagar i veckan. Och nu låter det lite mer som en tidning än en blogg det är jag väl medveten om. Ett av dessa inslag kommer vara veckans panel som ni nu har blivit vana vid. Detta kommer självklart varje fredag och denna månaden har jag en stark panel som alltid besående av Jessie, Carro och Frida. Där blir det intressant läsning vill jag utlova redan nu. På lördagarna kommer faster Gunhild få en hel dag för sig själv. Hon levererar självklart fantastiska texter som ni får ta del av. Självklart fyller jag också söndagarna med en stor händelse, jag talar om Slipsens-live. Veckorna blir lite mer spontana med allt möjligt.

Hoppas ni kommer gilla detta!






Postat av: Nathalie

God fortsättning :)

DATUM: 2010-01-05 | TID: 09:28:56
HEMSIDA: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Viktoriae.blogg.se - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Åh, spännande =) Jag gillar nytänkande och nyskapande! Kram

DATUM: 2010-01-05 | TID: 11:55:50
HEMSIDA: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hej Markus :) det var ett tag sen! Allt är bara bra med mig och själv då? Läste att du kommer få en ny design, kommer bli spännande att se:)

DATUM: 2010-01-07 | TID: 20:29:43
HEMSIDA: http://meellee.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0