Juli - Oktober 2010

HEJSAN KÄRA LÄSARE! Första dagen på det nya året som känns riktigt bra. Hoppas ni alla hade väldigt trevligt igår med vad ni än gjorde. Kan tänka mig att många ligger trötta idage efter hårt festande. För egen del blev det väldigt lugnt hemma hos min faster här ute på landet. Tyvärr blev min mamma sjuk så vi åkte hem redan vid 1-tiden. Men det är jag glad för idag. Har ägnat förmiddagen åt att fixa till mina längdskidor som jag fick i julklapp och snart är det dags för första passet på skidorna. Riktigt härligt! Tänkte börja denna dag med att bjuda på en återblick av förra året....

Ha en bra dag!


Juli
I juli besökte jag och min kusin Eddy Allsång på Skansen. Något man måste göra någon gång i livet...
Det blev flera resor till Stockholm under Juli.

I Norrköping var det Munken in the Park med bland annat Moneybrother

Det blev en resa till Slovakien



Augusti
Under augusti rullade allt igång igen med skolan, blev en hel del bilder i vackra naturen och skolan kom igång på ett bra sätt.


September
Ludwig Bell besökte Norrköping för en spelning, riktigt bra!

På bloggen hade jag en tävling mot Mimmi i "Flest skor vinner" som blev en tung förlust!

I slutet av september blev det en ny resa till Stockholm för att gå på Blog Awards.


Oktober

Höstens vackra färger visade sig i oktober.


Det blev att gå på fotboll i Jönköping med Rickard.


IFK Norrköping firade att det Allsvenska kontraktet är säkrat, nästa år kör vi!


Det blev fler mysiga stunder på Bagarstugan.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0