Gott Nytt År!

Även detta år börjar gå mot ett slut precis som alla andra år gör. För ett år sedan befann jag mig i Åre när jag skrev en summering av 2009, Åre har istället blivit Sälen. När jag nu sitter här ser jag tillbaka på ett år som började helt underbart när jag träffade en vacker flicka från Västerås. Något som tog slut när vi växte ifrån varandra och det är nog första gången jag fått uppleva kärlek återigen.

 

Då, när jag befann mig mitt i att allting tog slut mellan oss kände jag bara sorg och var väldigt nere efter att vi gick skilda vägar. Nu i efterhand ser jag det mer som något positivt, det gjorde mig starkare och bäst av allt är att vi fortfarande kan vara vänner. Ser bara framåt mot att träffa någon ny fantastisk tjej något som också kommer hända. Försöker att inte skriva speciellt mycket om mitt privatliv, samtidigt vill jag bara klargöra detta för er som läser. Jag bär inte på en sorg för detta förhållande längre utan lever mitt liv nu och kommer alltid göra. Man lär sig av sina misstag som Kalle skrev, kan skriva upp mig på den listan.

 

Sommaren blev det bästa på flera år när jag jobbade på med samma jobb som förra året och sedan blev det en resa till Slovakien där jag fick uppleva något riktigt roligt. Nära döden upplevelsen som jag alltid kommer ha med mig i mitt minne. Det blev även en resa till Stockholm under juli med min kusin Eddy, något som var riktigt roligt. Kände mig som ett litet barn igen när vi gick runt på Gröna Lund. I slutet av sommaren blev det också Blog Awards, vilka fantastiska bloggare det finns. Alla är så öppna, trevlig och alldeles fantastiska. Kommer till det senare.

 

Skolan rullade också igång under sensommaren, augusti, något som har gått riktigt bra hela hösten.  Tillsammans med Rickard har jag skrivit en C-uppsats som nu också är färdigställd. En spännande resa från start till mål. I vår väntar praktik som också avslutar mina studier. Känns riktigt skönt att komma ut i arbetslivet. Riktigt underbart! Under året var jag också en av de drivande till att starta upp en webbtidning där jag idag är chefredaktör, men det kommer jag sluta med under våren för att släppa fram nya och skapa nya projekt.

 

Detta går hand i hand med bloggen som också har utvecklats oerhört mycket under 2010. Ni som läst min blogg under en längre tid minns säkert att jag förra året skrev om min framtid som bloggare. Detta skulle bli mitt sista år. Det är fel. Helt fel. Slipsens har fått väldigt många läsare, inte i samma klass som de stora men varje unik läsare betyder mycket för mig, ni har fått mig att tänka i andra banor. Vad spelar det för roll om man har 700 läsare i veckan eller 140 000 läsare, för mig spelar det egentligen ingen roll. Huvudsaken är att man har roligt när man gör det. Där ligger nyckeln. Det ska jag hitta tillbaka till under 2011.

 

Flera spännande projekt är på ingång som kommer märkas här på bloggen under en snar framtid. Tillsammans med alla mina gästbloggare ska något helt nytt skapas i blogosfären. Det kommer också resultera i ett magasin, något jag kommer utveckla under januari och februari. Jag ser verkligen fram emot ett nytt år med allt vad det innebär.

 

Nya tag, nya möjlighet.

 

Välkommen 2011 och Gott Nytt År alla läsare!





Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

tack snygging!

jotack, det är gryymt med mig idag! Hur äre sjdå? ;D gott nytt år förresten! :D

DATUM: 2011-01-01 | TID: 00:55:03
HEMSIDA: http://bybelle.se/
Postat av: STYLE CRUSH

och GOTT NYTT ÅR TILL DIG! :)

DATUM: 2011-01-01 | TID: 11:32:30
HEMSIDA: http://malinronnquist.se
Postat av: Sandra

Tack så mycket!

DATUM: 2011-01-01 | TID: 12:49:29
HEMSIDA: http://sandrawik.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Svar: Tack desamma Marcus :)

DATUM: 2011-01-01 | TID: 16:22:44
HEMSIDA: http://lifebyeleonore.blogg.se/
Postat av: danten89

Gott nytt år =)

DATUM: 2011-01-01 | TID: 18:53:40
HEMSIDA: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Gott nytt år =)

DATUM: 2011-01-01 | TID: 18:53:40
HEMSIDA: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: kim

Gott nytt år!

DATUM: 2011-01-02 | TID: 23:01:37
HEMSIDA: http://kiom.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0