Tröttnar man aldrig på skiten?

Vilken show det blev ikväll. Det här med live-avsnitten börjar bara växa och växa. Väldigt kul att det blir allt fler tittare för varje vecka som går. Har haft en väldigt hektisk dag denna torsdag faktiskt. Men nu sitter jag här och har gjort det från 19,00 när jag körde igång. Nog om programmet. Det jag ville fråga er är vad ni skulle vilja se för någonting nytt i programmet? Det var det om programmet.

I övrigt gillar jag också alla kommentarer ni skriver kring intervjuerna som dyker upp här också som denna veckan var med Maria. Tyvärr kan jag inte göra någon länkning till henne, verkar vara något strul med Safari och blogg.se som gör att det inte fungerar. Vad fel jag hade där då. Går visst göra en länk. Över till något annat.
Inget illa mot de som ligger bakom hela sidan men en sak till som gör mig väldigt trött är alla dessa, ärligt talat, skitbloggar som bara får mer och mer publicitet genom att placeras på första sidan. Nu låter jag som en bitter gammal gubbe, men det vill jag inte göra. Dock är jag väldigt upprörd för det är ju fan alltid samma saker som går runt runt. Tycker folk att det är så jävla intressant att läsa om samma sak 50 gånger på 50 olika bloggar?!

Jag tycker det är helt sjukt! Nu har jag fått det sagt också. Nu får ni tycka vad ni vill om mig, några kommer säkert inte hålla med till det jag tycker men tänk lite nu. Hur många bloggar har ni läst under dagen med samma menlösa innehåll om vad de har gjort under dagen eller hur många smoothie de har druckit? (eller nej, det är ju rätt ute nu när det är höst eller?)


Min åsikt, är ni för eller emot?

Bör väl tillägga att det finna väldigt många bra bloggar också, men de jag syftar på är några av de största som lever på att spela ett spel, är ni med på vad jag menar? Vill inte kasta skit på någon utan ni är säkert lika arg som jag är på vissa bloggare.. Så ta inte åt er om ni inte känner er träffade och jag tror ingen av er som läser min blogg är en av dessa, så ta INTE åt er nu! Vill bara höra er åsikt..




Postat av: Anonym

jodå de är bara bra de, hur är de själ?

DATUM: 2009-09-03 | TID: 18:41:08
HEMSIDA: http://cherryberrytree.blogg.se/
Postat av: kickan34

sv: ja kanske det.. tankarna börjar kanske snurra och så tänker man på massa saker.. och kanske får en idé till bloggen. Jag brukar få de i af.. fundera på rubrik o så ;) :P

DATUM: 2009-09-03 | TID: 18:51:22
HEMSIDA: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: anna

Oj vad det ofta känns som du tar upp exakt samma frågor som Pelle gör. Bara någon dag senare.

DATUM: 2009-09-03 | TID: 22:13:01
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

aa, jag bor i sthlm :D vart bor du? :)

DATUM: 2009-09-03 | TID: 22:15:03
HEMSIDA: http://faaanys.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0