Veckans Panel vecka 44



Veckans frågor

1. Filmen om Michael Jackson hade premiär i veckan och kommer bara visas i två veckor. Kommer
du gå och se "This is it"?
2. På söndag spelas sista omgången av allsvenskan, vem tror du tar hem guldet. AIK eller IFK Göteborg?
3. I veckan kom domen i Stureby-fallet. Tycker du att det var ett rimligt straff?
4. Hur kommer du förgylla din höst och vinter i mörkret?
5. Slutligen, sista veckan vi ser just DIG i panelen. Har du haft en bra tid? Något du saknat?
Erica 21 år från Gävle


1. Nej, det ska jag inte göra. Jag var inget fan
och brukar inte gå på bio så ofta. Men det var såklart fint gjort att de gjorde en film om honom.

2. Ingen aning, är inte alls intresserad av det där.

3. Jag har inte varit så insatt i det här egentligen, men rent spontant så tycker jag att straffet var för lågt trots deras ålder. Det var trots allt mord det handlade om.

4. Med filmer, en bra bok,
mys, varm choklad och kanske nåt levande ljus.

5. Jag har haft det jättebra här i panelen och har inte saknat något vad jag kan komma på nu i alla fall. :)
Johanna 27 år från Kristianstad

1. Nej, jag tror inte att jag kommer och se den, även om jag gillar MJ:s musik.

2. Jag tror IFK Göteborg tar hem guldet, eftersom dehar fördel hemmaplan. Det brukar spela stor roll. För vissa lag då.

3. Tycker nog det är ganska lågt straff, men det har nog med att göra att de är så passa unga som de är. Dessutom skriver media lite vad dom vill.
Vi vet inte allt som sägs inom rättens dörrar.

4. Det blir en massa mys med vännerna, en kurs i isländska och takida i malmö.

5. Jag har haft en bra tid i panelen,
om jag saknat något tror jag inte. Inte jag som väljer frågorna.

Nosh 17 år från Stockholm

1. Jag är ett väldigt stort michael jackson fan, och jag har dansat och mimat till hans låtar sen barnsben. Vi har en massa videos på mig som fem åring, dansandes till thriller, beat it, billie jean osv. Det är självklart att jag ska se den! Ska se den imorgon faktiskt!

2. Ska jag vara helt ärlig så anser jag allsvenskan lika dåligt som korpen. Det är inte alls riktig fotboll! Riktig fotboll är Premier League! det är Arsenal man ska titta på och inget mer! Så svar på din fråga, jag har ingen aning och jag kollar inte ens!

3. Jag måste passa på den frågan, har inte varit så aktiv gällandes det. Inga kommentarer.

4. Jag trodde att jag skulle få spendera den endast med mina tjejer då min kille studerar i Italien. Men så kom nyheten att han inte ville vara kvar där, så han kommer hem redan idag! Min bästa kompis ifrån Skåne kommer också hit för praktik i två veckor, så jag har en helt underbar höst/vinter framför mig. Jag kom också hem ifrån Italien igår, så det finns inget annat bättre sätt att kicka iväg hösten och vintern med.

5. Det här har ju varit riktigt kul att få göra.
Så jag passar på här och tackar för min tid. Jag hoppas också att du och dina läsaren har varit nöjda med mina svar, och vem vet våra vägar kanske korsar samman igen någon dag?




Postat av: freja

Howdy Slipsen! ;)



Jag har fixat om min blogg, vad tycker du om den? För mörk? Tråkig? =)



Kraam

DATUM: 2009-10-30 | TID: 16:56:23
HEMSIDA: http://thaifriderice.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

ja absolut sthlm är underbart ! och gamla stan öär ju alldeles för vacker.



Det är fint me dmig, ska precis krypa ne ri soffan nu och ta kväller, jobb imorn så det blir lugnt ikväll. Du då?

DATUM: 2009-10-30 | TID: 17:11:41
HEMSIDA: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud vad roligt att läsa såna här inlägg! Keep up with the good work! :D



Puss

DATUM: 2009-10-30 | TID: 17:20:04
HEMSIDA: http://lowice.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: japp!

DATUM: 2009-10-30 | TID: 17:35:08
HEMSIDA: http://melissablogg.devote.se
Postat av: MADDE

Sv: ohja de kan se väldigt läskigt ut ibland ;)

jadå allt är toppen :D hur är de själv?



ha en fin kväll!

DATUM: 2009-10-30 | TID: 18:35:35
HEMSIDA: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: hahah ja de har ja allt :P Mja ja tyckte faktiskt det va skönt att komma hem till kylan en aning. :P Mja bloggandet kommer nog få va i 2/3 prio känner ja, det beror på hur mkt skolan tar som sagt.



kram

DATUM: 2009-10-30 | TID: 19:52:51
HEMSIDA: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: maria

sv, tack så mycket :), han fick åka hem från sjukhuset idag =D

DATUM: 2009-10-30 | TID: 20:29:01
HEMSIDA: http://marialouiseekman.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar:tack detsamma :)

DATUM: 2009-10-30 | TID: 20:39:19
HEMSIDA: http://esks.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

När får jag var med i din panel?

=)

www.pjoltas.se

DATUM: 2009-10-30 | TID: 21:30:31
HEMSIDA: http://www.pjoltas.se
Postat av: Make Up Artist på Make Up Store

oj vad svårt :S tycker det är jättesvårt att beskriva sig själv utan att det inte låter som ett cv haha.

men typ kreativ? bryr mig väldigt mycket om andra och är sjukt social ;D haha va kan man berätta mer?



hur beskriver du dej själv?

DATUM: 2009-10-30 | TID: 21:38:02
HEMSIDA: http://chuuck.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0