Backpris och lokal kändis

Godmorgon!
Va skönt med helg, äntligen, efter en lång vecka innehållande skola och arbete. Kräver mycket planering för att hinna med allt som ska göras under dagarna men jag tycker det fungerar bra och det som blir lidande är bloggen. Men jag hoppas och tror att ni klarar er men jag får be om ursäkt för detta. I veckan har jag också blivit lite av en lokal kändis när jag efter Grabbhalvan drog mycket publicitet i Norrköpings Tidningar där jag fick största bilden och ett eget reportage. Allt beroende på att jag tog backpriset under loppet. Backpris innebär att efter 1 km in i loppet är det en backe innehållande en back, hoppas ni följer med på vad jag menar nu, och den som tar backen och springer med den i 4 km vinner ett pris. Just det gjorde jag vilket jag inte ångrar nu i efterhand. Däremot var det extremt jobbgt att springa bärandes på en träback i 4 km men efteråt kan jag konstatera att det var mycket värt. Inte bara priset jag fick utan att jag fick så stor bild i Norrköpings Tidningar och egen artikel i min comeback tillbaka till löpning. Lite roligt att jag sa det nyligen till en kompis att under min comeback ska jag dra stora rubriker. Lite så blev det också.

Så igår på jobbet sa alla grattis och det kändes verkligen som en seger.


(Bild lånad från nt.se)

Vad fick jag då i pris?
Jo, det blev familjeårskort på Kolmården så nu vet jag vad jag kommer ägna mig åt i sommar och om någon utav er läsare kommer och hälsar på någon gång vet ni vad vi kommer hita på, hehe.

Ett bra steg i rätt riktning mot nästa veckas utmaning i Göteborg nu är det bara 7 dagar kvar, nästa lördag går starten.








Postat av: pelle

grattis marcus!

DATUM: 2009-05-09 | TID: 14:05:56
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: Ävelicious

jo tack det är fint, med dig ? :)

DATUM: 2009-05-09 | TID: 18:09:58
HEMSIDA: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Kalle

haha va fan? spring med en back? udda... men kul! coolt. i augusti kan du alla djuren utantill sen då ;)

DATUM: 2009-05-09 | TID: 18:53:07
HEMSIDA: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Det var det verkligen inte :) Allt är toppen , själv då ? :)



Kul att du vann!

DATUM: 2009-05-09 | TID: 21:15:21
HEMSIDA: http://stockholmsflickans.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0