Rädda dötid!

Hallå kära vänner!
Vet ni vad det är för dag idag? Självklart är det lördag och ni vet vad som gäller idag. Jag kommer ha fullt upp under dagen så jag tänkte att vi skulle göra en sak som vi brukar göra på kvällen redan på dan idag. Vi ska tävla om en plats till veckans panel. Det kommer ett inlägg om detta inom några minuter efter detta.

Vill bara berätta lite för er vad som är påväg att hända med ett av mina projekt. Det håller på att leva upp till sitt namn, dö ut. Ni vet att jag har startat en gemensam blogg med 3 andra personer men redan efter mindre än en vecka håller vi på att dö ut. Inga läsare. Vi bloggare är inte aktiva. Så ikväll blir det krismöte!! Hjälp oss att vara kvar besök oss!

För övrigt så har jag fått mycket bra respons från er läsare efter intervjuerna jag har gjort med Angelica denna veckan och nästa vecka är det dags igen. Ännu en tjej men denna gång från Stockholm. Lite lustigt det där med intervjuerna, alla verkar ha drömmar eller planer på att ge sig av till storstaden. Kommer man lyckas bättre bara för att man befinner sig i en storstad istället för om man bor på ett litet ställe? Ja, kanske. Alla verkar iallafall ha den inställning och därför blir det så också. Inget fel i det, absolut inte, jag tänker likadant. Tänkte ta och börja med en liten ny sak här på bloggen också men ni kommer märka vad det är inom en snar framtid.

Missa inte tävlingen nu i inlägget ovan!




Postat av: erika

STOR STÄDNING I MIN walk in closet he he

DATUM: 2009-03-07 | TID: 11:42:27
HEMSIDA: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag är inne på FB och kikar på filmklipp själv då? =)

DATUM: 2009-03-07 | TID: 18:23:47
HEMSIDA: http://madeleiiiines.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0