Nya tag och ny vecka

Det är en ny vecka vi går in och inatt har jag inte fått mycket sömn. Är något konstigt med kombinationen söndagnatt och jag, har allt för ofta svårt att somna när jag tänker för mycket på allt som ska göras under veckan. Ändå försöker jag att koppla av genom att använda mig av kalendern för att hålla koll på allting utan att behöva oro mig över att jag missar någonting. Trots detta blir det alltid samma sak. Men nu ska jag inte gnälla över hur dåligt jag har sovit, utan se det positiva med att en ny vecka startar. För min del väntar träning, stan och jobb idag. Måste hinna med att träffa lite vänner innan jag sätter mig på jobbet fram till 22 ikväll följt av jobb imorgon också.

Är ju ett tag sedan jag bloggade nu, nästan 24 timmar och det var inget bra inlägg vilket det inte har blivit de senaste dagarna, men får ta och skärpa till mig. För er som också har sett senaste avsnittet av slipsen live tycker säkert att jag är väldigt oseriös men då får ni tycka det. Personligen tycker jag att man borde kunna bjuda lite på sig själv, eller hur?







Postat av: Anonym

det blir så ibland min blogg har inte heller barit så aktiv men de har ju varit student vecka

DATUM: 2009-06-15 | TID: 11:44:40
HEMSIDA: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: ANNIE

ja usch, stackars studenter som fick det skitvädret!



haha, det var bland dom sämsta anledningarna jag hört! vem har inte en rosa blogg? ;D

DATUM: 2009-06-15 | TID: 20:01:04
HEMSIDA: http://HTTP://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE
Postat av: ANGELICA

sv: ne idag har ja vart ute med kompisar hela dagen :) & pratat i telefon med babe. du då? :D

DATUM: 2009-06-15 | TID: 21:40:53
HEMSIDA: http://angos.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0