Spekat schema, underbar vän


Tältet står redo här ute idag, allt är klart inför kvällens fest här hemma. Pappa har fyllt 50 och det måste ju firas rejält, själv har jag tagit det lugnt dom senaste dagarna på utspringen för att vara redo till kvällen. Har varit fullt upp dom senaste dagarna och därför har bloggen hamnat lite i skymundan. Finns ju faktiskt viktigare saker här i världen än att sitta här och skriva. Samtidigt är det helt fantastiskt att ha er underbara läsare. Trots att jag inte är aktiv så kikar ni ändå in, det värmer.

Jag har under studenten upptäckt hur vackert det är att springa ut. Har en bra vän som är helt underbar som tog studenten i torsdags hon är helt underbar. Tänkte att jag skulle skriva lite till henne i ett inlägg lite senare för hon är nog en av mina bästa vänner. Helt underbar och fantastisk som helst, Martina är hennes namn och i detta nu sitter hon på en cykel på Vätternrundan. Håller tummarna för henne.

Kommer vara borta ett tag nu igen eftersom att vi även får fin besök från Matej under dagen men vi ska även hinna med att träffa Sandra under dagen som kommer upp till Norrköping för att se på fotboll. Ja, ni märker att det är fullt upp, men ta hand om er!








Postat av: Linda

Gomorron!! :)



Allt bra idag?

DATUM: 2009-06-13 | TID: 10:17:50
HEMSIDA: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej :) Nej det blev tyvärr inte som planerat pga det var stormvarning igår så kom jag inte hem till Landskrona & kunde inte åka med laget upp. Och kompisen jag ev. skulle åka med är bakis idag så hon kan inte köra, själv har jag inget körkort. Så ja, jag vet inte riktigt just nu. Har jagat tågbiljetter men det är inte det lättaste och även bussen är inställd för jag tänkte på den först. Jag ska fortsätta jaga.. men just nu ser det mörkt ut tyvärr =/ Så irriterande att det skulle ligga på en sånn dum dag! Men annars såg jag att du också ska på bloggfesten i augusti? Får i sånna fall snacka lite fotboll där :) Och sen är du varmt välkommen ner till Landskrona för att se matchen.. bjuder såklart på biljett och korv. Men som sagt, ska se om inte någon som ska upp finns kvar här nere!

DATUM: 2009-06-13 | TID: 11:46:00
HEMSIDA: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Ja det var tråkigt att det inte blev av idag, hade jättegärna sett matchen. Men kul att du ska till bloggträffen iaf :) Nej precis det är ju en ganska körig dag för din del också. Du får fira din pappa ordentligt idag, hälsa honom grattis!



Nja idag blåser det inte så mycket men igår gjorde det så jag kom inte hem igår, Johan skulle ha kört efter träningen men fick stanna hemma så stannade jag hos mina föräldrar. Klart jag svarade, hade varit väldigt otrevligt annars tycker jag.

DATUM: 2009-06-13 | TID: 12:58:46
HEMSIDA: http://froggie.blogg.se/
Postat av: amanda

yess :)

DATUM: 2009-06-18 | TID: 12:24:25
HEMSIDA: http://amandusss.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0