Veckans panel - Avslutning


Frågorna till veckans panel:
1. Vi börjar närma oss hösten igen, vad har du för planer för hösten?
2. Denna senaste tiden har vi kunnat läsa mycket om övergången för Zlatan till Barcelona. Men även Real Madrid har varit ute och gjort en stor värvning av Christiano Ronaldo för 1 miljard. Var går gränsen för hur mycket pengar som en spelare får kosta?
3. Senaste trenden är spikmatta. Har du själv provat det? Åsikt kring detta?
4. Sista gången vi ser dig i panelen, för denna gång, hur tycker du det har varit?
Och så en sista ego-fråga...
5. Har du sett något avsnitt av Slipsens-Live? Vad tyckte du?



Nathalie, 21 år från Lund
1. Hösten? Här i Skåne är det fortfarande sommar. Men ja okej då, jag hoppas på att hitta ett bra jobb till hösten.

2. Som flickvän till en fotbollsspelare/fotbollstokig kille så pratas det ju ganska mycket om detta hemma. Jag tycker ju absolut att det rör sig om alldeles för mycket pengar. Det blir nästan löjligt! Dock vet jag inte riktigt vart jag skulle sätta gränsen.

3. Nej jag har själv inte testat det. Dock har jag ofta ont i ryggen så det kanske det hade varit en bra idé.

4. Ja, tack för denna gången. Det har varit väldigt trevligt. Spännande med nya frågor varje vecka.

5. Jag har bara spanat in det en gång i någon minut. Men det är verkligen en kul idé!




Sofia, 20 år från Helsingborg

1. Planerna till hösten är Egypten i 2 veckor. Eftersom jag söker
nytt jobb så hoppas jag att jag får något till hösten. Blir det inte så kommer jag förmodligen åka till USA och bli au pair.

2. Jag är inte alls insatt när det gäller köp utav spelare så jag vet faktiskt inte hur mycket en gräns ska vara. Men antagligen får se en större summa pengar för sina insatser, antal år i laget m.m.

3. Nej jag har faktiskt aldrig prövat på en spikmatta.
Men skulle vara skoj att göra det.

4. Panelen har varit jätteskoj. Så man hoppas på att man får återkomma fler gånger och vara med och svara på frågorna du ställer.

5. Jag har bara sett lite utav Slipsens-Live. Rätt skoj att kolla på fast jag gillar inte alltid musiken du spelar..


Matej, 23 år från Bratislava

Svaren kommer senare.....




Postat av: Nosha

fick aldrig några frågor :)



ikväll blir det utgång, själv då?

DATUM: 2009-07-24 | TID: 16:54:13
HEMSIDA: http://nosh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: Jag var över bara över dagen.

DATUM: 2009-07-24 | TID: 19:39:15
HEMSIDA: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej det blev ju itne det men tycker Norrköping spelade bra, dock är ju Mjällby äckligt effektiva och måste säga att det var kul för Adam att få göra mål :) Blir säkert en mkt trevlig höst i SE.



Yes vi hade det kanontrevligt men vi håller oss till Scandic.

DATUM: 2009-07-24 | TID: 22:17:45
HEMSIDA: http://froggie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0