Aktivera mig

Godmorgon!
Jag är så trött idag, och vet inte varför. Kanske är det något som är i kroppen något virus eller nått. Eller annars är det bara för att jag inte är van att göra något på dagarna. Borde faktiskt ta och aktivera mig nu innan skolan drar igång, då kommer det bli en riktig chock. Gå upp tidigt och vara aktiv i skolan igen. Det är faktiskt underbart enligt mig att det kör igång i skolan igen för våren. Många av er tycker säkert att jag låter helt knäpp nu men jag jublade igår när jag såg att vi fått lite arbete att göra på KSM. Nu är det opposition på essä som gäller. Låter kanske inte så roligt för er men jag tycker sådant har blivit väldigt intressant. Den essän vi ska läsa handlar om Halal-TV. Ni vet säkert vad det är mer än vad jag vet om det, jag har bara sett om det i tidningarna under hösten. Det fick väldigt mycket kritik när det visades på SVT då det inte är objektivt enligt kritiker och många anser också att SVT har brutit mot de regler och lagar som finns gällande public service. Jag vet inte riktigt själv vad jag ska tycka om det, känner att jag har för lite vetskap om detta för att yttra mig i fråga.

Igår kväll spelade vi även vår tredje rinkbandy match för säsongen och på bästa sändningstid, klockan 21,30. Visst är det väl underbart att spela så sent på kvällen. Jag vet inte men det kanske är så att man måste utnyttja dygnets alla timmar så optimalt som möjligt? Så jag har tänkt inför att träna 6,30 på morgonen för då hinner man med ett pass 14 och sedan ett på kvällenvid 21-tiden. Då blir det 3 pass och 7 timmars vila mellan. Låter väl som ett bra förslag.

Idag ska ni få läsa min intervju som jag har gjort med stockholmstjejen Emma som jag tidigare berättat om här på bloggen. Vad ni än gör denna fredag så får ni inte missa den!






Postat av: E.

Okej jag kan inte titta igenom det eftersom det inte går att öpnna men i trust you.

DATUM: 2009-01-09 | TID: 10:20:33
HEMSIDA: http://petite.nu
Postat av: Perfektion by Emma

- ok. går du i skolan annars eller va gör du om dagarna?

DATUM: 2009-01-09 | TID: 10:29:48
HEMSIDA: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: ina

Poweryoga vet jag inte riktigt.. men några övningar var nog hämtade från poweryoga. Det var stående hunden och det var nån övning då man låg på rygg och lyfte ben och skuldror några cm över golvet och låg så en stund..

DATUM: 2009-01-09 | TID: 10:31:45
HEMSIDA: http://sovernaken.blogg.se/
Postat av: Emelie

härligt :)

DATUM: 2009-01-09 | TID: 19:48:10
HEMSIDA: http://emeliesophia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fannys pappa :/

DATUM: 2009-01-09 | TID: 22:47:00
HEMSIDA: http://emeliesophia.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0