Kloka ord inatten, precis som din röst i natten

Bilden jag la ut imorse ska jag nu ge er svar på vem det var. För er som trodde att det var min pappa så kan jag meddela att ni hade fel. För er som trodde att det var ett gammalt skivomslag kan jag meddela att ni hade helt rätt. På bilden kan vi se Ulf Lundell....


Visst är han väl kung ändå, tänk så här alla tjejer. Utan Lundell skulle inte heller Winnerbäck varit så stor som han är idag. Detta är inte ett påstående utan jag har tagit det från en vetenskaplig undersökning. Själva undersökningen i sin helhet har jag inte några som helst ifrågasättningar på. Utan jag litar på allt jag läser. Men nu kommer ni vara väldigt kritiska till vilken empiri som jag har i denna texten. Snälla ni det är en blogg inte vetenskapens värld eller något annat.

Välkomna ni läser slipsen blogg och jag heter Marcus som sitter bakom tangeterna. Idag är jag på ett sådant humör att jag ger er ett kvälls inlägg. Ni kommer märka att det inte har så hög nivå. Kan stolt meddela för er att den 1 Mars kommer något stort hända. Nedräkningen har börjat. Har fått mängder med frågor om vad som egentligen hände i söndags när jag ramlade i duschen och skadade foten.

Ska fatta mig kort.
1. Jag halkade på tröskeln ut ur duschrummet.
2. Slog i foten i dörröppningen.
3. Fick ett litet jack men kändes inte så farligt då.
4. Ja, jag var nykter så det är ingen fylleskada.

Hoppas ni har fått lite klarhet i vad som egentligen hände. Måste avsluta detta inlägg med en kommentar som jag också fått under dagen med anledning av det inträffade i kungahuset idag.

Känns inte detta med kungahuset om något lite förlegat och 18-1900 talet till?? Det är 2009 nu!!

Tänk på det ni!




Postat av: kristin

sv: nä, usch lät inte alls nå kul :(

på lovet ska jag träna, umgås med vänner och pojkvän, åka till falun och kika på när 2av mina bröder spelar sm i innebandy, och sen ska jag ta det lugnt och njuta över att det är lov ;D. Vad ska du hitta på i veckan då:)?

DATUM: 2009-02-24 | TID: 23:44:43
HEMSIDA: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Välkommen in!

DATUM: 2009-02-25 | TID: 03:52:46
HEMSIDA: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

hehe vet inte om jag är så sugen på att byta... ;D



kram

DATUM: 2009-02-25 | TID: 07:27:34
HEMSIDA: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: Haha, bra och bra, men vi är med/var med i allsvenskan. Nu vet jag ej om vi har åkt ur eller hur det är, men vi låg/ligger ganska långt ner. Följer inte mycket sport så :)

DATUM: 2009-02-25 | TID: 07:28:56
HEMSIDA: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am

igår blev det soft framför tvn :D

själv?

DATUM: 2009-02-25 | TID: 08:28:30
HEMSIDA: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: jessica

ja det är inte helt fel att leka av sig i snön ibland :) men nu är den borta och vi har en tung dimma som ligger över oss. Såna här dagar vill man bara att sommaren ska komma!

DATUM: 2009-02-25 | TID: 08:36:01
HEMSIDA: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: carolina

haha, jo jag skrattade rätt mycket åt att daniel och victoria måste sitta som två tonåringa roch bli godkända av alla möjliga :P lyx med massage!

DATUM: 2009-02-25 | TID: 10:19:09
HEMSIDA: http://acarolinas.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0