Panelen vecka 32



Veckans frågor
1.  Är du rädd för att drabbas av svininfluensan?
2. Det blir allt viktigare att äta en stadig frukost, hur ser dina frukostvanor ut?
3. Många stora filmer har haft premiär under sommaren, har du någon personlig favorit som du sett?
4. Hur ser dina planer ut för helgen?


Madde, 16 år från Göteborg

1. Jag var det i början men inte lika mycket längre. Det sprids mer och mer hela tiden och det hjälper en inte så mycket att vara orolig.

2. Jag börjar alltid dagen med kaffe. Särskilt på sommaren då man har tiden så kan det dröja rätt länge innan jag äter frukost. Ett tag körde jag bara på fil och kaffe och det var inte så hälsosamt. Så nu blir det flingor och en macka också.

3. Har sett Transformers och Harry Potter oh båda var väldigt bra.

4. Imorgon blir det att njuta av sista kvällen i Fjällbacka med vänner. På lördag ska jag tåga hem och åka buss hela dagen (jag älskar att flänga så mig gör det inget, haha) och därefter blir det fest! Söndag blir en slappardag antar jag!



Sandra 20 år från Landskrona

1. Nej, det är inget jag ens funderat över.

2. Jag är jättedålig på att äta frukost och mår inte alls bra av att äta direkt på morgonen. Något min sambo alltid klagar
på just för att det är viktigt. Men brukar bli en drickyoghurt och någon frukt kanske.

3. Jag har inte hunnit med så mycket bio i sommar. Har bara sett en film och det var "The Proposal" men den var superbra. Ska försöka se någon mer snart.

4. Det blir mycket fotboll i helgen (surprise, surprise..). Ska titta på derby i Trelleborg och reunionmatch för KFF som min pappa ska spela. Dessutom är det division 2 match med Kristianstadstjejerna på söndag. Annars ska jag passa på att umgås med min sambo och njuta av solen om den bestämmer sig för att vara kvar över helgen.

Rebecca 15 år från Stockholm

1. Nej inte så..... Jag går ju liksom inte runt och orar mig för den :P

2. Brukar antingen dricka någon god Smoothie eller Chailatte eller också så äter jag fil och flingor med juice. 

3. Baksmällan är såååå kuuuul!
Hahah ett måste att se :) Skrattade jätte mycket!

4.  Jag kommer att vara på landet med kompisar och kanske blir det en shopping tur.




Postat av: Madde

svar: samma här, har njutit av vädret så då får bloggen komma i efterhand! det är fint med mig, hur mår du idag? :) Roligt att veckans panel är uppe!

DATUM: 2009-08-07 | TID: 14:45:54
HEMSIDA: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: nosha

det här med panelen är ganska roligt.

Hörru jag borde få vara med i den någon gång!



kram

DATUM: 2009-08-07 | TID: 18:39:00
HEMSIDA: http://nosh.blogg.se/
Postat av: Kalle

sandra pratar nog inte om det riktiga KFF ;)

DATUM: 2009-08-07 | TID: 20:31:04
HEMSIDA: http://www.vibbkalmar.se/bloggar/kalle-nilsson/
Postat av: Sandra

Trevligt :) Vad händer hos dig i helgen?

DATUM: 2009-08-07 | TID: 22:49:19
HEMSIDA: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Therése Marie

joo tack, allt e bara bra med mig =)

själv då ??



tack så jätte mkt, ska kika i din blogg lite senare, dt verkar ju gå bra för dig !! :D hur många läsare om dagen ??=)

DATUM: 2009-08-08 | TID: 10:58:26
HEMSIDA: http://ainariel.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0