Unik

God förmiddag!

Så var det lördag igen och solen står högt på himlen denna dag också. Sitter här ute i trädgården och skriver några rader i bloggen ännu en gång. Det har inte blivit mycket uppdateringar på senaste tiden (läs dagarna) men det är ju faktiskt sommar och vem vill sitta inne vid en dator? Sommaren är ju bara några få månader på året och dessa månader gäller det ju att ta vara på tiden med solljus, för sedan kommer mörkret till oss här i Norden. Däremot jobbar jag faktiskt på i det tysta med massor av spännande saker inför hösten, så egentligen har jag inte ledigt från bloggen heller. Har svårt att ta helt ledigt från detta för jag älskar att skriva dock har jag dagar när det inte finns något att säga. Dessa dagar har blivit allt fler på senare tid, men samtidigt vet jag ju att ni, läsare, finns alltid kvar för ni lämnar ju inte mig. 

Därför jobbar jag ju också på att hela tiden förbättra innehållet här på bloggen, visst jag kan förstå er som inte tycker att detta är en vanlig blogg som alla andra därute. Min ska inte var det heller, utan lite egen i sitt slag. Vilket jag tycker är bra om jag ska vara helt ärlig. 

Nu har ni lite att läsa av mig igen, välkomna tillbaka! 







KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0