Tack för helgen!

Jag lever så ni inte tror att jag är död, kanske inte överlevde helgen tänker ni. Var ju faktiskt i Stockholm på bloggfest i helgen vilket var väldigt trevligt. Innan jag skulle gå på festen kom den där smygande osäkerheten till mig och ett tag tänkte jag faktiskt helt ärligt strunta i att gå för det kändes så ytligt och allt, men vilken kväll det blev. Började dock inget vidare när vi kom dit en timme efter alla andra, men vi fick jobba oss uppåt. Och som vi jobbade oss uppåt. Det hela resulterade i en trevlig kväll från klockan 6 på kvällen fram till klockan 5 på morgonen in på söndagen. Lite därför jag inte har orkat med att skriva någonting här på bloggen, för vi var tvungna att gå upp tidigt på söndagen så fick bara dryga 3 timmars sömn denna natten vilket gjorde mig väldigt trött. Tack till alla som var på festen i vilket fall och framför allt Malin som fixade allting så det blev en väldigt lyckad kväll!

Här har ni mig och Josephine.

Ikväll är det så dags för ännu ett avsnitt av slipsens-live och då får ni inte bara ta del av ett program bestående av träning utan massor med nyheter inför hösten. För denna vecka börjar allt spännande!






Postat av: Kalle

Coolt!

DATUM: 2009-08-20 | TID: 18:46:07
Postat av: Laila♥

viken fin bild på dig :)

DATUM: 2009-08-21 | TID: 16:01:07
HEMSIDA: http://lailaaziz.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0