Sista veckans panel för Augusti


Veckans frågor
1. Vad är det viktiga för dig när du läser olika bloggar?
2. Finns det någon fråga som du skulle velat haft under din tid i panelen?
3. Om du skulle ranka Sveriges sexigaste man, topp 3, hur skulle din lista se ut?
4. Varför ska jag som läsare läsa just din blogg?
5. Några sista ord om panelen, hur har din tid varit?

Sandra 20 år från Landskrona
1. Personlighet. Att man känner att det finns en människa bakom bloggen. Snygg design och bilder!

2. Oh. Inte som jag kan komma på direkt, har varit bra frågor!

3. Det var inte lätt :) Men topp tre, hrm. 3. Linus Wahlgren. 2. Jonas Sandqvist. Och 1. Min J såklart!

4. Det var inte heller en lätt fråga, det är nog lättare att fråga
dom som läser. Men det är nog en ganska lättsam blogg med mycket bilder, en hel del fotboll och mycket Sandra.

5. Det har varit jätteroligt! En kul idé det här med panelen, keep it up.

Madde 16 år från Göteborg

1. Att få mycket inspiration! Bli på gott humör och hitta nya spännande personer/saker/kläder.

2. Hmm... Kommer faktiskt i
nte på något! Tycker du ställt bra och varierande frågor. :)

3. Jäklar vad svårt bara sådär att komma på! Men Zlatan, Björn Gustafsson (kanske mer åt det charmiga hållet men spelar roll) och Jonas Karlsson (när han var yngre minus mustaschen)

4. För att jag bloggar med hjärtat och lägger mycket energi på att få bra blogginlägg. Bloggar aldrig "bara för att" utan det är alltid genomtänkt. Tycker själv att mina outfits är inspirerande och att bloggen är bra!

5. Det har varit jätte trevligt att vara med! Tack för denna månaden!


Rebecca 15 år från Stockholm

1. Att det är mycket bilder och en intressant och rolig text..... Outfits är också ett stort plus!
2. Inte som jag kan komma på nu....
3. Oj, guuud vad svårt..... 1. Robert Pattinson, helt klart! 2. Ashton Kutcher och Ed Westwick. 3. Johnny Depp
4. För att den har en blandning av allt.... En massa bilder på mig och mina outfits, mode, skvaller, tips, ställen jag besöker och saker som händer i min vardag!
5. Det har varit jätteroligt, gör gärna om det! ;)




Postat av: Erica

Svar: Mm.. jag anmäler mig! :D

DATUM: 2009-08-28 | TID: 23:12:14
HEMSIDA: http://faithhopelove.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0