Lite av varje - veckans blogg

Det är roligt vad kommentarer kan göra med en. Jag har fått erbjudande om att vinna smink, blivit tillsagd att rösta på olika bloggar till att bli veckans blogg och besöka andras bloggar. Ja, det finns massor med roliga kommentarer som bara strömmar in på min blogg. Detta gör mig väldigt glad och jag mår bra av att få kommentarer men ibland undrar jag varför man skriver så konstiga saker. Varför skulle jag vilja vinna smink?! Varför skulle jag rösta på en blogg jag aldrig läst i en tävling till "Veckans blogg"?

Hela den där grejen med att ha en tävling som heter just det namnet tycker jag är extra festligt! Speciellt när det är en mini mini liten blogg som har tävlingen och en megastor blogg vinner. Undra vem som tjänar på det egentligen? Vet att jag kan låta väldigt negativ till sådant men jag skulle själv kunna tänka mig att köra en sån tävling, kanske någon gång i framtiden. Men då skulle den vara tusen gånger bättre! Men jag blir ibland helt inne i bloggosfären och blir förbannad över vissa bloggar faktiskt. Jag skäms över att själv blogga ibland för en del tror då att jag skriver om vad allt för att bli känd och främst är väldigt ytlig och skriver om mode. Nej, jag blir trött på såna fördomar.

Men visst jag ska inte låta så arg när det gäller kommentarer utan det är helt underbart att få alla era läsares röster och denna veckan är det nog en ökning. Alla verkar ju ha sportlov, vilket säkert är trevligt med det vädret vi har fått. Solen lyser himlen är blå. Hur var det sången gick nu igen som man sjöng på dagis...Solen lyser himlen är blå, vad det är skönt att leva då. Kan det varit så?

Tisdag idag och imorgon
ska ni få läsa om en av mina favoritbloggar kommer bli mycket intressant och jag är väldigt fascinerad redan av honom. Aldrig läst någon bok utanför skolan men ändå skriver han helt fantastiska texter!

Idag ska jag också hämta ut mina ilägg till skorna. Det börjar vända nu för mig faktiskt, allt verkar äntligen gå bra efter allt som jag har gått igenom. Alla motgångar nu kanske det är påväg att gå mot det bättre. Kan ju alltid hoppas! Klockan 11 hämtar jag ut mina ilägg, sen kommer allt gå bra...





Postat av: MATILDA

Jag är trött på alla dessa modebloggar som ska skriva så 'lyxigt' :S



sv. Okej, härligt ;)

DATUM: 2009-04-07 | TID: 07:57:31
HEMSIDA: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Elena

Sv: Idag, inte mkt själv? :D Har frågestund i min blogg nu. Kika gärna in och ställ en fråga =)

DATUM: 2009-04-07 | TID: 10:37:02
HEMSIDA: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: ROXY

bara bra med mig, och du?

DATUM: 2009-04-07 | TID: 12:03:33
HEMSIDA: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: emma

jodå, ja ha haft en jättebra dag :)

har jobbat :P

sj då? :=)

DATUM: 2009-04-07 | TID: 13:22:20
HEMSIDA: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: pelle

jag förstår dig med kommentarerna, marucs!

DATUM: 2009-04-07 | TID: 15:25:06
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: jennifer

Svar: Nja, det går sådär.. Har umgåts med 2underbara vänner söndag, måndag & idag så har bara fått ett arbete klart x)

DATUM: 2009-04-07 | TID: 18:12:48
HEMSIDA: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Liene

det är många osm inte vet hur man bloggarXD haha

jag gjorde så förut iaf med min först ablogg, typ skrev "kolla in min blogg" men det är för att jag inte tänkte att man kan istället läsa bloggarens inlägg och kommentera det istället, var väl lat.

DATUM: 2009-04-07 | TID: 21:30:49
HEMSIDA: http://lienes.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0