A-Camp var stort

Vilken underbar konsert igår. Jag är djupt imponerad över hur bra A Camp är. När de till och med lyckas få hela Flygeln att ställa sig upp under de sista 5 låtarna, då är det stort. Märktes att det var ett världsband man var och kollade på. Hela deras utstrålning visar det och framförandet av låtarna var helt underbara. Kändes som att atmosfären i lokalen förändrades så fort som Nina Persson äntrade scenen. Stämningen gick att ta på. Efter en lite trevande inledning drog de igång riktigt ordentligt efter 5 låtar in i konserten. Därifrån var det bara en ren ökning.

Och vilken personlighet Nina Persson är alltså. Det bara utrålar från hela henne, vet inte hur jag ska utrycka det, men hela scenen ägdes av henne och jag kan inte sluta ge superlativ till spelningen. Att jag gick dit själv ångrar jag inte för en sekund. Alltså jag kunde ju struntat i att gå men då hade jag missat något stort. Det var nog bland det mäktigaste jag varit med om. Och med tanke på hur stora A Camp är ute i världen känns det märkligt att de väljer att stanna till här. Precis som med The Hives. Som valde att avsluta sin långa världsturné i Norrköping.

Hur ska jag kunna lämna denna stad med det utbudet för att vara en småstad?! Men jag som allt som ofta ska lyfta fram något negativt måste tyvärr konstatera att journalistkåren på lokala blaskan när det gäller Nöje i Norrköping motsvarar verkligen inte det utbud som finns!



Imorgon får ni läsa andra delen i intervjun med Kalle. Dessutom kommer jag sätta mig med alla kommentarer imorrn på morgonen. Har halkat lite efter med det, inte bra!






Postat av: Emelie -EmeliesPlace

jag har också halkat efter med kommentarerna! :P

DATUM: 2009-04-10 | TID: 09:24:41
HEMSIDA: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon!

sv. jo dte är bara bra med mej, och med dej? :)

DATUM: 2009-04-10 | TID: 09:32:18
HEMSIDA: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Sarah

njaa:// feber o så, själv? glad över guldet? hehee

DATUM: 2009-04-10 | TID: 09:46:27
HEMSIDA: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: matilda

Och jag har inte hunnit skicka ut dem heller :)

DATUM: 2009-04-10 | TID: 09:51:34
HEMSIDA: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: mango

ska du flytta ifrån norpan? åh jag skulle allt velat vara där på A Camp, men jag har inte alls lyssnat så mycket på deras skiva men jag älskar Nina!



Kramis

DATUM: 2009-04-15 | TID: 06:44:28
HEMSIDA: http://mango.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0