Peter, Bjorn and John

Det var inte bara Beermile som stod på schemat igår, utan kvällen avslutades med att kika in på Hugos där det var Klubb Republik. Vilket brukar innebära att det är något extra. Det kan man ju lätt säga att det var igår. Redan som jag berättade om igår så uppträdde Peter, Bjorn and John kvällen till ära. Det var lite långdraget fram till den låten som vi kände igen, Young Folks. Gissa vem som döck upp och gästade under denna låt? Till min stora glädje så inleddes snacket om att de kände en i Norrköping. Frågan var lätt att svara på. Självklart dök Markus Krunegård och medverkade i Young Folks. Mycket bra. Dessutom tog jag mig till mod och pratade med Isabelle ifrån min klass. Vem detta är säger jag inget om.
Bjuder på lite bilder från gårdagen, där jag hade bättre plats för fotografering än vimmelfotograferna. Det ni!

Peter, Bjorn and John stod för underhålningen.

Krunegård ville inte missa detta tillfälle.






KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0