Datorn är tillbaka!

Nu har man fått tillbaka sin bärbara dator som helt plötsligt dog. Anledning var att hårddisken inte orkade med att leva längre så den tog livet av sig. Alla bilder borta men vad gör väl detta? Minnena finns ju kvar i huvudet på saker som man gjort det senaste året. Det viktigaste nu är att jag kan använda mitt mobila bredband igen och surfa var jag vill. Lite svårt att bära med sig en stationärdator lite överallt. Det går säkert men det skulle bli oerhört tungt och slitsamt. Dessutom skulle det se väldigt roligt ut.

Nu kan min nördstatus leva igen!




Postat av: Bella

Åh vad bra :) Kul att du kommit igång igen. Kram

DATUM: 2008-09-11 | TID: 15:55:49
HEMSIDA: http://bellablogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0