What's right for you

Hej på er!
Så trött idag kom hem 4 inatt men ändå är jag uppe såhär tidigt för att inte förstöra hela lördagen. Dessutom är det träning idag på förmiddagen på gymmet. Löpband i 50 minuter, får se hur långt jag hinner ta mig idag. På med musiken och sedan är det bara springa på. Igår blev det massa roliga ställen som vi besökte och tanken var att jag skulle in till stan ikväll också men jag är verkligen för trött för det. Das boot har premiär ikväll. Det är en ny klubb som ska vara på en båt så egentligen hade jag viljat åka men ibland måsta man vila också. Men jag insåg en sak igår att jag är nog inte något av en partymänniska, jag trivs bättre när i hemmet framför tv:n. Självklart är det kul att festa då måste jag också vara på rätt humör och det kanske jag inte var igår.

Vad föredrar ni hemmakvällar eller utekvällar?


Undra vad fåren tänker på?




Postat av: Liene

sv: Idag är min brorsa här och hälsar på. Ska även sy lite:)

Vad händer hos dig idag?

Förresten, läste i inlägget ju.



Hm, jag brukar inte ens va ute på kvällarna, tycker det är tristare än trist. Men det är msyigt ändå att va hemma:)

DATUM: 2008-10-11 | TID: 14:04:38
HEMSIDA: http://lienes.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0