Vägen till Göteborg, går genom löpband.

Ganska trött idag som vanligt. En lång och tuff skoldag som inleddes på gymmet. Ännu en dag påväg mot Göteborg och idag sprang jag riktigt långt också. 9 km ifrån en halvmara. På löpband. Nu låter jag helt hjärndöd men det är jag inte. Jag är en levande varelse och jag kan tänka. Under tiden jag springer är det så skönt att slå av allt sätta på sig sina hörlurar och bara springa. 45 minuter på det där bandet. Sedan är jag död! Bokstavligt talat, jag är fan helt död i benen nu! Orkar inte ta mig för något just nu. Vill bara sova.

Det var alltså en dag med mycket händelser som jag inte orkar berätta om. Jag ska ta och vila upp mig nu inför morgondagen! Bara slappa och ta det lugnt!




Postat av: Stoneriver

9km från en halvmara? Dvs 12km på 45 min på löpband?? Då är du inte så j-la dåligt tränad Marcus! Kom till de ordinarie passen snarast! Tycker jag.



MVH



Stoneriver:-)

DATUM: 2008-10-09 | TID: 22:39:04

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0