Listan vecka 43

Den här veckan hade jag svårt att sätta i hop en lista så jag fick jobba lite med det men här kommer den! Som brukligt på söndagarna så sätter jag ihop min lista med händelser/personer som jag vill hylla eller bua ut!



1. Peter Holgersson
Jag vill hylla min tränare som har gjort det möjligt att jag är där jag är idag träningsmässigt. Tänk hur många chanser han har gett mig och han är alltid där och hjälper mig. Ibland kan det kännas jobbigt när det går dåligt och jag inte är på humör. Kan bli lite arg ibland men han är ändå min tränare och det är han så jävla bra på! Förra helgen blev han dessutom utsedd till Årets tränare på en gala för orientering. Sveriges bästa tränare enligt mig!


2. Blondinbella
Gör denna vecka comeback på sin blogg som ska vara, enligt rykten, mycket bättra att läsa. Nu ska hon skriva mer seriöst och det tycker jag ska bli kul att läsa om. Inte lika mycket om shopping och så vidare. Mycket bra utveckling där kanske ändrar det synen på bloggandet. Det höjs till en seriösare nivå. Dessutom ska hon från och med nu ha Isabella och inte blondinbella. Som det går att läsa på hennes blogg "Nu är det Isabella som skriver och inte blondinbella".


3. Idrottsstaden Norrköping
Fotbollen går åt helvete. Tillbaka till superettan för IFK Norrköping men i staden finns det så mycket mer att göra. Kolla bara på himmelstalund där spelar Hästen Hockey och Dolphins. Det bara blomstrar ute på detta område. Ny hall för basketen och andra idrotter så som friidrott. Vilken investering och vem sa att Dolphins inte skulle ha en chans ut i Europa. Är Norrköping en idrottsstad utan IFK Norrköping? Jag tycker verkligen det!



1. IFK Norrköping
Snälla ledningen ta erat förnuft till fånga och avgå! Behövs inte säga så mycket mer än så. Mängder med åsikter i staden och från andra platser i media varför inte ta åt er av kritiken och erkänna att ni gjort fel? Jag tycker det är så dåligt av er att slå ifrån er och se alla som fiender. Vi är supportrar som har ett blödande hjärta just nu och delar vår åsikt och vill hjälpa klubben inte lämna klubben. Lyssna på oss!


2. Ytlighet
Jag säger bara en sak, kolla blogg.se topplistan. Vad är det för bloggar som ligger i topp? Jo, 95 % modebloggar. Någon gång hoppas jag detta vänder, för skriver man ett  inlägg om kläder och ytlighet får man mängder med kommentarer men skriver man något djupt ämne händer inget. När ska bloggandet utvecklas till något mer än mode och ytlighet? Personligen hoppas jag vi kommer bry oss mer om hur folk mår än hur man ser ut....








Postat av: natalie dahlström

haha ja! :)

jadu jag ska bara ta det lungt i soffan. du då?

DATUM: 2008-10-26 | TID: 15:44:48
HEMSIDA: http://liaa.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0