Personligt

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja, ibland händer det för att få ut lite som stör i näsan. Speciellt när jag kör bil eller ser på tv.
Titta på dig själv i spegeln: Självklart gör jag det.
Gnälla: Ibland så, målar ofta upp en jobbigare bild när det gäller studier.
Skrika: När jag vill tagga till och när jag blir sur.
Sova: Ja, precis lagom mycket.
Ha ångest: Nej, förut hade jag det.
Skada dig själv med flit: Verkligen inte.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, men mediciner jag måste ta.
Vilja dö: Nej, men alla gör ju det nån dag.
Drömma mardrömmar: Händer inte så ofta nu längre men tidigare var det rätt ofta.
Drömma sexdrömmar: Ja, och det är ju fint att man gör det. Speciellt om olika tjejer som jag bara sett en gång men aldrig pratat med. Gör inte ni det också?
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej, det försöker jag inte utan jag är mig själv.
Klä dig i svart: Nej.
Gå till kyrkan: Nej, men ibland har jag funderat på att göra det. Men känns så konstigt på något sätt.
Gå i skolan: Japp, varje dag.
Röka: Nej, aldrig testat heller.
Ha sex: Nej, det brukar jag inte.
Ljuga: Ibland för att inte såra någon. 
Hata folk: Hata är en starkt laddat ord, men jag kan ogilla folk men ofta är det för att jag inte känner personerna som jag ogillar deras sätt men vet inte deras bakgrund.
Lita på folk: Ja, det gör jag. Men ibland ångrar jag att jag gjort det.

VEM:
Saknar du:
Farmor, hon var speciell för mig. En riktig farmor helt enkelt.
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: Dolce, min katt.
Vill du slå: Ingen heller.
Kysste dig sist: Minns inte.
Vill du kittla: Min mamma, hon är så rolig att kittla.
Kramade du sist: Dolce, min katt.
Vill du prata med: Markus Krunnegård, han verkar så lugn.
Skrek du på sist: Mamma.
Vill du vara som: Som mig.
Sårade dig sist: Minns inte.
Vill du bli galet full med: Skulle vara kul med Oskar.
Gjorde dig riktigt glad senast: CSN
Fick du sms från senast: Andrea, klasskompis
Ringde dig senast: Pappa
Är snyggast på jorden: Ytlig fråga, men jag måste nog säga Megan Fox. Men även hon har måndagar.
HAR DU:
För många vänner:
Nej, det går inte ha för många.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: I knäet
Färgat håret: Ja, brunt en gång.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Nej
Egen dator: 1 st
Bra självförtroende: Japp.
Kysst någon: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till min familj.
Bjudit ut någon: Var länge sedan.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Nej.
Stulit någonting: Nej, inte vad jag minns.
Lämnat landet: Ja, flera gånger på semester.
Tuttat eld på nått: Ja, ett ljus igår.
Gjort något olagligt: Kanske det.


HUR:

Går du: Med fötterna på jorden.
Svarar du i telefonen: "Tja" eller "Hej det är Marcus"
Fördriver du tiden: Tv och datorn
Mycket pengar har du: Inget att skryta med.
Tjänar du pengar: Studiebidrag, räknas det?
Ofta diskar du: Händer ibland, trots att vi har diskmaskin.
Ofta städar du: Plockar lite varje dag.
Många stör du dig på: En del.
Ofta träffar du din familj: Varje dag.
TROR DU:

Att du kommer bli något: Förhoppningsvis en fin männsika som jag redan är.
På gud: Ja.
På rymdvarelser: Nej.
Att folk tycker om dig: Det tror jag. Annars skulle väl inte folk umgås med mig?
På ett liv efter detta: Ja det gör jag.
Att fiskar kan tänka: Ja, de är ju mänskliga precis som oss?
Att du kommer leva länge: Ja, därför jag rör på mig varje dag.






KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0