Listan


1. Klubb Republik
Måste hylla Klubb Republik som i höst har bokat in Tiger Lou, Anna Maria Espinosa och Markus Krunnegård. Detta är bara några av höstens klubbspelningar. Är det hösten som är bra med sina vackra färger i naturen så är det Klubb Republik på Hugo som lysser upp höstmörkret. Hur många kommer inte gå dit på torsdagarna framöver? Jag kommer garanterat göra det. De bevisar verkligen att de ska behålla sin starka position mot alla andra klubbar.

2. Stadium Arena
Inte långt tid kvar nu. Sedan står den färdig. Självklart talar jag om Stadium Arena som byggs i Norrköping. Ett imponerande bygge som kommer ändra förutsättningarna för oerhört många klubbar och ungdomar. Detta bygge kan ingen klaga på iallafall för det behövs verkligen i Norrköping. Som vi har längtat nu kommer äntligen vår friidrottshall. Någon som sa att jag ska fortsätta med friidrott? Ja, det hoppas jag. I denna hall ska jag visa vem som bestämmer igen.
3. Oskar Danielson
Det räcker väl med att säga att han gjort flera fantastiska lopp nu på sistonde och formen börjar verkligen komma. Kan det hänga samman med någonting annat som har hänt? Jag vet inte det är bara spekulationer men att han springer oerhört bra just nu har han bevisat och jag är imponerad. Lika imponerad som jag är över Klubb Republik så egentligen är han värd en förstaplats men hamnar på en tredjeplats. Vi får se, nästa vecka kanske han tar kliv uppåt?





1. FHM-turné
Jag vet att det är fler herrtidningar som har olika turnéer men jag tycker det är så patetiskt att ha sådana evenemang. Jag kan inte skydda mig med att jag aldrig varit på någon utav dessa. Förra helgen var jag nämlingen på FHM på Otten här i Norrköping. Jag är inte stolt över det. Verkligen inte. Samhället vill vara jämställt men sådan evenemang som detta tycker jag visar på att vi inte kommit dit ännu helt. Det är så larvigt. Sluta upp med det!



2. Idol
Oj, så har en vecka gått och vad har vi kunnat läsa om? Jo, att Marcus Birro har blivit påhoppad av Katrin Schulman, som hon inte heter längre men jag kan inte hennes nya namn. Ni vet vem jag menar. Hur roligt är det läsa om det och artisterna hamnar helt i skymundan och får ta massa skit också från Katrin. Jag gillar annars att det blir lite ordkrig men hallå, hör det hemma i Idol? Jag tycker inte det. Kanske är Idol helt ute och cyklar nu. Skärpning! Tänk även på era uttryck "Hänger löst". Bästa uttrycket på länge!


Tyvärr blir det inte fler bilder då bloggen strular!




Postat av: ERIK

jadu svårt att säga ;D



händer senare? :)

DATUM: 2008-10-19 | TID: 15:41:20
HEMSIDA: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Oskar

Tack för en hedrande tredjeplats, fast är nog värd bättre:P Kanske hänger ihop med nåt annat ja...

DATUM: 2008-10-19 | TID: 16:32:46
Postat av: Bea

jaha va roligt ! jag tränade och luggade för det mesta ...

vad har du gjort idag då?

DATUM: 2008-10-19 | TID: 17:20:43
HEMSIDA: http://beaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0