Torsdags kväll på torget

Så sitter man här igen. På samma dator. På samma plats uppe på plan 6 på Spetsen. För er som inte vet var detta ligger så befinner jag mig just i centrum utav hela universitetet. Skvallertorget är platsen fär allt händer. Och på plan 6 i spetsen är det alla KSM-studenter håller till. Om ni undrar vad jag gör här så sitter jag och väntar på att tiden ska visa 18,00 för då ska jag träffa mina projektkompisar och ta en öl eller två tillsammans. Sitter med lite spänning över morgondagen. Nej, nu ska jag inte vara nervös inför det istället bara chilla med klassen. Det är lite roligt för varje gång den 24 (när vi får CSN dagen efter) brukar massa folk gå ut. Kanske blir det trappan, kanske blir det världens bar. Den som lever får se....

Ni vet säkert vad som väntar imorgon för min del?




Postat av: pelle

Jag vet, men vad fan bryr sig om vad någon har på sig? Eller tydligen väldigt många.



Just fan, pengarna kommer ju imorgon. Det hade jag redan glömt!

DATUM: 2008-10-23 | TID: 18:28:34
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0