Tidigt ute

Godmorgon!
Har precis kommit fram till skolan, en timme för tidigt. Mina bussar går inte allt för ofta så då blir det så, men då kan man passa på att ta vara på denna tid när man ändå är här liksom. Tänkte att jag skulle börja förberedda mig inför morgonens projekt möte. Självklart glömde jag kvar samhällskunskapsböckerna hemma. Det löser sig nog ändå. Kul att så många hittade in på bloggen igår. Hoppas ni gillar det jag skriver om, jag är ju väldigt spontan för stunden. Har ni sett här på sidan till vänster om er i menyn att jag har lagt in veckans händelser. Där kan ni lätt följa med på vad som kommer hända här på bloggen, de stora grejerna så att säga. Det kommer bli mycket annat under veckan.

Nu hade jag tänkt lägga över en bild som ska vara inne imorrn men jag är redan färdig med den. Tänkte höra med er vad tycker ni denna bild nedan symboliserar?





Postat av: Karin

absolut

DATUM: 2008-10-06 | TID: 09:19:28
HEMSIDA: http://karinolofsson.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0