Tidig måndag

Imorse vakna jag redan vid halv 6. Samtidigt visste jag att klockan 7 skulle jag vara inne i stan. Redan 7 på en måndag, hur härligt är inte det!? Inte så jätte härligt utan fruktansvärt härligt. Igår var jag på yogan igen tillsammans med Lina, min kusinsflickvän. Ska göra det till en tradition nu att gå varje söndag kväll. Lite lättare att ta sig in till stan när man har någon mer som ska gå dit. Det blir en inspiration och det är någon mer som tjatar på en. Annars blir jag väldigt lat men det tror verkligen inte folk. Nu ska jag inte säga att jag är lat men ibland orkar man inte efter hela vecka med mängder av aktiviteter. Ändå har jag inte så mycket att göra ännu så jag förbereder mig inför framtiden på KSM. Kan komma att bli tuffare men sånt älskar jag. Utmaningar!

Denna vecka kommer en överraskning, jag ska med och träna i Linköping på fredag.
Det var ju inte igår och det är inte imorrn heller. Så det kan ju hinna ändra sig men just nu ser det ut så.

Vad ska ni hitta på denna vecka? Förresten när jag kommer hem ska jag ger er veckans aktiviteter här på bloggen, ni vet i menyn som det brukar vara.


Ser framemot denna vecka!




Postat av: GM

Yes, självklart =)

DATUM: 2008-10-20 | TID: 08:21:51
HEMSIDA: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: pelle

Det kommer helt klart bli tuffare på KSM skulle jag tro. Så som det är nu så... ja, det är inget tufft alls. Kanske att projektarbetet är lite tufft, men det skulle väl vara den enda.



Och så får man väl avsluta här genom att säga "peppar, peppar".

DATUM: 2008-10-20 | TID: 11:15:06
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: Xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och du får gärna lägga till mig som favorit på bloggkoll.se :P

DATUM: 2008-10-20 | TID: 11:20:21
HEMSIDA: http://xonx.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0