Strålande jobb

Idag har det varit en sån helt perfekt dag i mina ögon. Jag älskar när saker blir klara och man får se lite resultat i det man slitit med ett tag. Och idag har man verkligen sett att det är så läget är just nu. Var på gymmet redan vid 8 och körde mitt ultimata pass på löpbandet. 60 minuter gick ganska snabbt måste jag säga. Men det blev kanske bara 58 minuter eftersom att jag kom emot nödstopp. Då tyckte jag det var onödigt att börja om igen. Så jag gick iväg och stretchade ordentligt istället. Sedan hade jag lite bråttom för jag skulle träffa de andra i min grupp till ljudet och planera. Hann precis dit till tio i tio. Fem minuter sen men jag kommer faktiskt aldrig försent annars. Vi kom fram till att vi skulle ha om mode och hur Norrköping har fått allt fler butiker för individulister. Så att inte alla ser likadana ut. Det är lättare att ha sin egen stil i Norrköping idag än för några år sedan. Temat för själva uppgiften var dock "Kultur - vad fan är det?". Vi valde att ställa mode till kultur och en utav våra frågor var just "Tycker du mode är kultur?" Detta var vi sedan på eftermiddagen och spelade in på stan med lyckat resultat. Själv blev jag missnöjd med min insats, börja stamma när jag intervju. Det får jag bättra mig på.




Innan vi spelade in detta hanns mängder med saker med.
Vi satt i projektgruppen och arbetade från 10 - 14 för att få ihop det sista av innehållet i vår projektbeskrivning. Vilket vi ligger väldigt bra till enligt vår projektledare. Det känns riktigt bra det också. Massa tid har lagts ner nu på detta men det är så roligt också. Synd bara att Elin, en tjej i gruppen ska hoppa av efter P1. Inte så bra eftersom att hon är en av de starkast drivande i vår grupp. Då får vi andra gå ihop och ta tag i arbetet. Kommer nog inte bli några problem. Förhoppningsvis inga problem. Eftersom att vi jobbat så pass bra idag så är jag ledig på fredag. Det var länge sedan och då tänkte jag ta tag lite mer i bloggandet och bjuda er på lite överraskning (kanske). Den som lever får se!




Postat av: emelie

svar: ajdå! =/ får man fråga varför du är stressad?

DATUM: 2008-10-15 | TID: 22:00:26
HEMSIDA: http://emeliesplace.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0