Start happy

Hemma igen efter en relativt kort dag i skolan. Riktigt skönt att vara hemma tidigt på fredagarna, då kan man vila upp sig inför kvällens aktiviteter. Plus att idag har jag fått massa fina kommentarer från er läsare som gör mig på underbart bra humör. Sitter och sjunger på "I'm Yours" med Jason Mraz. En låt som alla känner till, vilket vi kunde se på Idol i år också. Idol som är ikväll och hur tror ni det kommer gå?

Ska sätta mig och fixa lite bilder så ni ska få hjälpa mig med vilken klädsel jag ska ha ikväll en nykterafton på krogen här i Norrköping. Vore oerhört tacksam för er hjälp.

Läs gärna dagens intervju med Ida Björk när du ändå är inne och besöker min blogg och lämna mer än gärna kommentar angående intervjun. Är detta ett bra sätt att lägga upp intervjun?






KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0