Rubriksättning?

Hej på er!
Sitter på resecentrum och surfar på mitt mobil bredband som inte blivit så välanvänt på sistonde så det gäller att utnyttja det nu när jag har lite tid över och datorn med mig. Sysselsättningen är att lyssna på roligt folk som sitter i väntesalen. Bredvid mig sitter två tjejer som bläddrar i Extra Östergötland. En tidning som alla pendlare läser dagligen och det är ända anledningen till att det är så stor med många läsare. Allt på grund av att vi pendlar som aldrig förr som gick att läsa i förra veckans Extra. Tjejer sitter och smådiskuterar om nyheterna, vilket jag roar mig med att lyssna på. Eller ska vi säga tjuvlyssnar på? Nu reste dom sig och gick. Vad hände med tidningen? Papperskorgen åkte den.


Bakom mig sitter någon annan som planerar hur hon ska möblera där hemma. Också roligt att lyssna på, tjuvlyssna skulle säkert ni kalla det? Är det inte så man gör ny förtiden? Man måste ju få in lite roliga intryck från sina underhållande resor till Vikbolandet, med 440. Jag ska inte klaga för jävligt kul och underhållande är det!

Avslutningsvis kommer den stora frågan om Rubrik som alltid är lika svårt att sätta. Beslutsångest. Det får helt enkelt bli en väldigt intetsägande rubrik på detta. Något kanske det säger er läsare? Att jag är förvirrad och trött?




Postat av: Karin

ja vem skulle jag bo med? det är ju inte direkt ett stort hus, som en lägenhet liksom, fast är ju större än min lägenhet i gävle.. helt lagom:)

DATUM: 2008-10-14 | TID: 19:06:44
HEMSIDA: http://karinolofsson.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0