Ny månad

En dag full av händelser. Det var 1 dagen i en ny månad och det kändes som en ny världen öppnade sig framför mig. Hade tänkte överraska med att skriva ett inlägg imorse om hur duktig jag är som stiger upp så tidigt på morgonen. Hade världens idéer. Jag har nog min bästa tid på morgonen. Inte gick väl det tänkte blogg.se och det sket sig helt och hållet. Cyklade hemifrån redan halvsju som brukar bli en daglig vana eftersom att jag åker med sju bussen nu mera. Det är hårt liv på landet. Eller inte. Det är så skoj att hela tiden vara igång och idag har verkligen varit en sådan typ av dag. Ingen vila utan fart och fläkt hela tiden.

Träningspass på gymmet vid 8-tiden vilket gick otroligt bra. Det gäller att inte förhasta sig nu utan ta småsteg framåt och var glad över det lilla för nästa gång kan det gå åt andra hållet. Men idag var verkligen en sån dag när allt gick. Trots att jag glömde mina voltarentabletter här hemma. Nu har jag tagit en.
Snabbt iväg från gymmet för att ta lite mer frukost på min pappas jobb, det är alltid så goda tekakor där och dessutom måste jag ju tänkta på min ekonomi just nu, där är det gratis. Därifrån vidare på en föreläsning som handlade om kulturarv och historia. Lite diffus föreläsning igen.
Lunch
Dubbelmöte eller kan man säga trippelmöte. Det gick riktigt bra med allt! Först projektgrupp---> projektledningsmöte -
--> möte med syo-konsulent.

Det var min dag. Nu kan jag ju säga att jag är helt färdig, dessutom är jag klar med bilduppgiften till imorrn, jippi!






KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0