Musik till träning

Oj, oj, vilket bra pass det blev idag. 50 minuter på löpbandet och det gick hur bra som helst. Det som gick lite mot mig var musiken som börjar bli lite sönderspelad på passen. Laakso, Markus Krunnegård, Håkan Hellström och Lily Allen låter inte lika glatt i öronen längre. Till nästa pass måste jag ha lite ny musik men jag vet inte vad det ska bli för nått.
Därför behöver jag er hjälp. Har ni några favoriter att lyssna på när ni tränar?

Nu ska jag iväg till Östra Husby och träffa de andra i Götelöpare. Det blir ingen löpning för min del får gå en promenade istället. Vill absolut inte chansa bara för att det kändes bra idag!

Men ge mig tips på musik till nästa träningspass, tack på förhand!




Postat av: Stoneriver

Musik till träning: IRON MAIDEN! Tex: Run to the hills,wasted years mm..Dom har visst gjort en låt som heter: "the loneliness of a longdistancerunner" Den är kanske inte så bra att träna till i.o.f.s Men som sagt Maiden är bra träningsmusik, enligt:

Stoneriver:-)

DATUM: 2008-10-11 | TID: 18:06:30
Postat av: GM

Som en bög?!

DATUM: 2008-10-11 | TID: 19:16:30
HEMSIDA: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Det var maiden det handlade om. Inte Judas Priest...;-)

DATUM: 2008-10-11 | TID: 22:28:15

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0