Lyckat?!

Allting har gått kanon när det gäller att hålla min budget under veckan. Ni vet ju alla att det är börskris och därför så måste man ju hålla i sina pengar. Men igår så gick min plan under. Det blir att snåla i ett antal dagar nu efter att ha gjort av med 125 kr på utgång på deli och Svea skeppet.

Men nu när jag tänker efter så är det ungefär vad jag fick göra av med, eller? Vi ska kolla över i tabellen som jag har gjort.

Datum                   Utgift
31 september     0 kr
1 oktober             0 kr
2 oktober             0 kr
3 oktober             125 kr
4 oktober             0 kr

Detta innebär att jag har under dessa dagar gjort av med 25 kr/dag. Alltså ligger jag lite över, 6 kr, över budget!






KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0