Inspiration, hjälp mig.

Vad gör man när det är helt tomt på tankar? Hur får man tillbaka den där inspirationen som jag hade tidigare på att blogga. Absolut ingen stor livsfråga men jag tyckte ändå att det var så, ursäkta utrycket, jävla kul att blogga. Hade världens idéer på vad som ska finnas med. Sedan händer något det bara försvinner. Jag glömmer bort alla dessa idéer. Vi skulle kunna kalla det för skrivkramp. Vilket inte heller stämmer för skriva kan jag men vad ska jag skriva?! Har ingen som helst aning om vad Du som läsare av bloggen vill läsa om. Kan inte ni hjälpa mig med detta? Tänk ta någon dag och planera hur jag ska utforma bloggen med dess innehåll. Vad ska jag skriva om? Vad tycker ni är intressant?

Snälla hjälp mig det är Ni som läsare som driver mig och Ni ska få bra läsning. Vad vill ni se mer av? Lämna en kommentar,

Tack på förhand kära läsare!


Vad ska jag ha för innehåll på bloggen?




Postat av: Anonym

du är inte den ända ;o det är riktigt svårt att hitta på något att skriva om varje gång :S

DATUM: 2008-10-21 | TID: 21:44:45
Postat av: ERIK

glömde namn och adress ^^

DATUM: 2008-10-21 | TID: 21:45:02
HEMSIDA: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: GM

Tack för frågorna Marcus =) Svarar på dom imorgon =)

DATUM: 2008-10-21 | TID: 22:20:48
HEMSIDA: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Mikaelaaa

Skulle vara intressant att läsa lite mer om "Livet på landet" :D. Hur det kolliderar med att du är ganska modemedveten osv. kanske hur du uppfattas av dom riktiga "bondiga bönderna" och lite roliga saker som bönder gör, inget illa mot all bönder :). Vore kul om den blev ännu mer personlig också :) ..okej inte världens bästa tips men men :P hihi

DATUM: 2008-10-22 | TID: 22:14:13
Postat av: Stoneriver

Finns väl massor av trådar att dra upp: Vad ska IFK Snoka göra nästa år, Hur blir det med slipsens comeback on track..., Vad är den hetaste resp. mest obsolete outfit i höst, Vilken låt är mest sönderspelad på rix morgonzoo,(vem f-n väljer låtarna där???, rött kort absolut!!), Vem ska vinna valet i USA, (politik,tråkigt ok, men det drabbar oss alla....:-) Se där! nåra tips från "the old runner"...

DATUM: 2008-10-22 | TID: 23:00:14

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0