Hype - min smak

Dagarna bara springer iväg och imorrn är det så fredag. Sista dagen på arbetsveckan och jag har arbete i hemmet på schemat. Vilket låter skönt men är inte så skönt. Har mycket att göra. Jag antog en uppgift i projektet som jag skulle innefatta mindre än vad det skulle visa sig vara. Ta inte detta som något klagomål, dels för jag själv valt detta och dessutom så älskar jag ha att ha saker att göra. Vilket ni säkert insett vid detta laget.

Jag ska dels läsa lite om mediasmart.se sedan ska jag skriva om det tillsammans med läroböcker. Kommer bli en rolig och lärorik fredag. Men gott folk ikväll är det dags. Hype på svt igen. Någon som missade det förra veckan? Tänkte väl det. Mycket bra program helt i min smak. Dessutom så lyckades man ju verkligen fånga upp något som verkligen blivit just hypet denna vecka. Ingen har väl kunnat missa recensioner av Glasvegas. Enligt det jag har uppfattat så var hype först ut med en sådan recension. Den första musikrecensionen i programets korta historia. Den fick förövrigt betyg 5. Det högst den kunde få och så har många under veckan hängt på och utskålat en förtjusning över Glasvegas debutalbum.

Det har ni väl inte kunnat missa?






KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0