Höstlov kanske?

Godmorgon!
Det är ny vecka igen! Denna vecka kan jag tänka mig att många av er är ledig eftersom att det är vecka 44 så är det säkerligen höstlov. Faktiskt så har även jag lite lugnare denna vecka. Trodde igår kväll att vi skulle börja redan vid 10 men senare visade sig att jag börjar vid 13. Ganska skönt måste jag erkänna, ändå är jag uppe redan nu. Min buss går vid 10,30 sen har jag lite att packa ihop innan jag ska åka. Jag älskar att ha tid på mig på morgonen! Hatar att stressa!
Blir en långdag i staden. Först är det filmvisning 13-15 Existenz. Någon film som säkert kommer vara långtråkig som många filmer vi får se. Sedan är det Paneldiskussion 15-17. Det brukar också vara så givande. Eller inte. Lärarna pratar och vi andra sitter tysta. Kan tänka mig att många är bortresta idag också. Det är ju trotsallt lov.

Så vad ska ni göra på lovet?





Postat av: Loo - veckansblogg?

Håller du med mig om mina åsikter när det gäller bio?

DATUM: 2008-10-27 | TID: 22:30:40
HEMSIDA: http://loem.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

DATUM: 2008-10-28 | TID: 00:44:35
HEMSIDA: http://jonnaa.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0