Grishallen nästa!

Så har jag gjort comeback på löparbanan. Efter en frånvaro på 3 månader så har jag gjort ett träningspass i Linköping i campushallen. Blev inte så mycket jobbigt mest löpteknik. Men det är den viktigaste träningen så här på vinterhalvåret så att vi kan jobba upp steget till sommaren. Steget har varit min styrka förut och ska också fortsätta vara det. Nu har jag verkligen viljan tillbaka, lite iallafall. Mer än tidigare men nu ska jag köra varannan dag som planerat. En kanonstart på helgen!

Ännu ett steg mot målet - Göteborg!






Postat av: Lovisa

svar: tack :)

DATUM: 2008-10-24 | TID: 23:07:10
HEMSIDA: http://lovisafontana.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Glömde ett givet ämne för att få mer uppmärksamhet för din blogg: 6....;-) So is das leben. Som tyskarna säger...

DATUM: 2008-10-25 | TID: 00:27:49

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0