Gömma sig under en svamp

Kul att jag fick massa tips på musik att träna till här om dagen. Idag testa jag nya låtar på bandet och vilket resultat det blev. Hann nästan springa hela 15 km men det bör nog tilläggas att detta är utan lutning, vilket gör att det känns som medvind och nerförsbacke. Så det går inte riktigt att jämföra med att springa 15 km ute. Så stor är ändå inte skillnaden hoppas jag inte. Om det nu är så att skillnaden inte är för stor så är jag nog i bra form just nu. På bandet iallafall sen kommer verkligheten ifatt en.

Dagens pass: 55 minuter på löpband med fartlek och ibland med lutning.

Tycker ni inte att det låter lockande att hänga med mig någon dag och köra liknande pass? Någon som anmäler sig som frivillig till onsdagens pass som består av 60 minuter på löpband. Skicka då ett mejl till mig.


 Idag har ni ju inte kunna undgå att läsa om Blondinbella som igår meddelade att hon tar en paus från allt bloggande. Notera noga att det står paus inte slutar det är två helt olika ord. Tidningarna är snabba med att fånga upp detta och dra slutsatsen att BB kommit fram till att sluta blogga. Så tror jag verkligen inte är fallet utan detta är en paus under någon/några veckor. Det roligaste med denna nyhet är att nu får man verkligen höra vilka som läser hennes blogg. Har inte ni också råkat ut för att först försöker alla förneka detta sedan kryper det fram att så inte är fallet. Pinsamt kanske?


På tal om pinsamheter så gjorde jag en lite knäpp grej idag.
På gymmet ska man självfallet dra sitt kort, alltså gymkortet, så säger en maskin "Välkommen". Idag när jag glider in trött efter dagens projektmöte så plockar jag fram, utan att tänka på det, mitt bankomatbkort och drar. Inget ljud "Välkommen" utan ett ljud "voff" som en hund ni vet. Drar igen och då talar Maud, en tjej som jobbar i receptionen, om för mig. "Det där är kanske fel kort, för du ska väl inte ta ut pengar?" Lite pinsamt kanske. Till slut fick jag fram gymkortet och kunde gå in och genomföra mitt pass. Då vill man bara försvinna under en svamp kanske?




Postat av: Eric

haha =) var lite kul det där med gymkortet/bankkortet haha. sånt som händer liksom /E.

DATUM: 2008-10-14 | TID: 12:03:45
HEMSIDA: http://ericthegreat.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0