Du o Norrköping gör er bättre i backspegeln

Nu mår jag så himla mycket bättre! Så seg som jag var imorse var länge sen jag var. Hade inga planer alls för dagen då men nu är jag igång och ikväll blir det löpning och yoga på gymmet. Ja, ni läste rätt jag ska köra yoga. Vilket jag gjorde redan för 1 månad sen eller nått. Då talade jag stolt om för ledaren att jag skulle minnsan komma varje vecka på yogan för att blir smidigare. Vad som hände är en annan historia. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Nu ska jag gå tillsammans med Lina min kusins flickvän så det blir kul.

När det är söndag så väntar en lista och jag håller redan på att funderar ut vad som ska vara med, någon som har några förslag?





Postat av: Lina

Ja, det va riktigt kul att gå på Yoga! Får vi göra fler gånger :)

DATUM: 2008-10-19 | TID: 19:40:30
HEMSIDA: http://ljeppsson.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0