"Där skulle jag vilja vara"

Sitter fortfarande kvar i skolan så idag blir det ingen bussfärd med 16,25-bussen. Precis som det brukar vara varje dag men inte denna dagen. Saknar alla människor som brukar åka med den, idag blir jag istället kvar för ett möte med LinoTV som kommer bli spännande. Det är en studentförening som jobbar med TV. Låter hur kul som helst. De ska förmodlingen berätta lite mer om sin verksamhet och vad de sysslar med. Jag kommer troligtvis gå med i denna förening men vi får se om det låter spännande.

Sitter här och blir aviss på en klasskompis, Pelle, han har en fantastisk blogg som det går riktigt bra för just nu. Där skulle jag också vilja befinna mig om jag ska vara helt ärlig. Detta har jag så oerhört svårt att dölja så varje gång jag är med någon så måste jag, verkligen måste visa hans blogg. Vet inte varför. Sedan lägger jag alltid till frasen "han går i min klass och det går riktigt bra för hans blogg". Samma sak varje gång. Så kommer då frågan alltid också "Där skulle du vilja vara?". Bara för att inte visa det så svarar jag "nej, men det skulle vara kul".

Kika in på hans blogg du också!





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0