Bussresor

Roligt att så många går in och läser intervjuerna som jag gör. Igår med Ida Björk. En trevlig tjej som verkligen var oerhört tillmötesgående. Tack Ida för bra intervjuer!

Fredagkväll hängde jag med en klasskompis från Paris som var här ute hos mig och hälsade på. En trevlig kväll med mycket snack om allting. Måste göras om någon mer gång. Han tyckte det var helt ute i ingenting jag bodde och så är det ju faktiskt. Bor man på landet så ska det vara enskilt och långt ifrån grannar tycker jag personligen. Sedan kan jag ju säga att jag trivs bra här ute men jag trivs minst lika bra inne i stan. Det är svårt att vara spontan social när man bor som jag gör. Det går inte komma på en fredag kväll när man har tråkigt "Jag kan gå ut och ta en öl". Lite svårt när man har 4 mil till stan och bussförbindelsen är inte den bästa. Något vi diskuterade igår faktiskt. Varför ska jag betala för att kunna åka i HELA Östergötland när jag enbart åker en sträcka. Helt onödigt i min mening elelr vad tycker ni?

Ikväll är det avslutning med fotbollen eller rättare sagt det börjar redan klockan 11. Så det blir att åka dit men jag måste komma på vad jag ska ha på mig ikväll. Kommer bli kallt att stå där och kolla på match då jag inte kan vara med. Tänkte att jag skulle ge er lite bilder från förra helgens Göte Löpare-träff. Tyvärr är bilderna på andra datorn så bilderna kommer senare på förmiddan. Bättre sent än aldrig som man brukar säga.


Vad tycker ni om Idas bild?




Postat av: Stoneriver

Vad är "Göte löpare" för någon obskyr sekt???

DATUM: 2008-10-19 | TID: 00:41:21

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0