Börskris-skägg

Många av er har säkert ställt er frågan vad som hände med börskrisen? Det har gått lite stadigt uppåt på börsen men så kan man inte säga att det gått för mig. Blir tufft att hålla den där 500 kronors gränsen denna månad. Detta då jag helt plötsligt började ta med kortet till skolan igen. Det gjorde att utgifter gjorde en ökning. Inte en liten ökning heller. Det ser inte bra ut detta. Visserligen ligger 300 kr kvar i mitt rum så pengar finns kvar av den femhundringen som jag skulle använda men kortet har tagit denna plats. Trots detta ska jag göra mitt bästa och kanske ska man börja odla på slutspelsskägg under sista dagarna nästa vecka fram till 25 Oktober?





Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment



ahhaaha

DATUM: 2008-10-17 | TID: 11:23:02

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0