Bildspel, hm..Lätt är det inte

Usch sitter här och kliar mig i huvudet. Ska jag göra ett bildspel med minst 3 olika bilder som ska hänga ihop och ha något gemensamt. Låter som en simpel uppgift. VAd svårt det är. Vet inte alls vad jag ska ta med har en plan på att ta bilder på katterna som vi har här hemma och göra något på det. Borde ju fungera faktiskt.
Annars är har jag haft en kanondag förutom att jag missade kvällens möte med elitgruppen som är väldigt synd. Eftersom att jag hade missat detta så planera jag inte med det i veckans planering. Då föll det bort helt enkelt. Nu ska jag färdig ställa detta, får se vilken tid det kommer ta!





Postat av: jannica

Tjena sötnos vad tycker du om ätstörningar? Skulle vara så roligt att läsa din åsikt:)

DATUM: 2008-10-07 | TID: 19:08:11
HEMSIDA: http://mysiigt.tk
Postat av: Ida Björck

svar: javisst, det är bara att du mejlar dom :)

DATUM: 2008-10-07 | TID: 19:09:48
HEMSIDA: http://idahbjork.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0