Vila behövs

Nu kommer jag låta väldigt tråkig och nöjig. Men samtidigt som det är jättekul med bloggen och allt så känns det som att den börjar ta över mitt liv. Pelle har ställt frågan redan på sin blogg, när är man beroende? En svår fråga att finna svar på men jag tycker personligen att när bloggen blir för mycket och man bara lägger ner tid på det och glömmer bort nära och kära då ska man börja fundera. Nu har inte jag kommit så långt, än, bör man säga. Att ha såna fantastiska läsare som jag har gör att man hela tiden drivs att skriva om smått och gott. Det är hur kul som helst att skriva men någon dag i veckan måste vara ledigt. Jag måste få mer tid att umgås med min familj och inte sitta flera timmar framför bloggen. Med detta sagt så kommer jag inte sluta skriva blogg, långt ifrån. Saken är den att jag vill ha mer tid att finna inspiration, mitt mål med bloggen står fortfarande kvar och det är att underhålla er läsare.

Vad har jag kommit fram till? Att lördagar blir den "vita" dagen utan bloggande. Så idag kommer jag ta ledigt och göra andra viktiga saker så som studier etc. Det behövs. För länge sedan läste jag någonstans minns inte exakt var men jag läste dessa ord: kunskap är makt. Det stämmer utan kunskap och vetskap kommer man ingenstans i livet. Så imorrn återkommer jag med en lista till er!

Ta hand om er denna lördag!






Postat av: Natalie

Svar: Nej, det skulle jag absolut inte tacka nej till! Finns inget finare än akustiska spelningar i ett litet rum, där man nästan är ensam publik! Jättefint är det :)



Skulle du själv tacka nej till det då? ;)

DATUM: 2008-11-15 | TID: 11:29:46
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: pelle

Bloggvita dagar kan alla behöva!

DATUM: 2008-11-15 | TID: 11:34:50
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: anna

vad mysigt :) igår var det idol med en kompis. ikväll blir det bio :)

DATUM: 2008-11-15 | TID: 17:19:37
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

DATUM: 2008-11-15 | TID: 18:44:54

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0